Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Kamu Kejam!!!!

Orang pernah kata hidup seperti roda, sekejap kita di atas sekejap kita di bawah, itu adalah perkara yang biasa, bagaimana kiranya hidup sen...

Sesekali

Sesekali berkeras lebih baik, daripada berlembut hidung dicucuk. Sesekal menentang lebih baik, daripada tunduk sampai terhantuk. Sesek...

Gambateh..jiayou

hati panas emosi kacau muka merah mulut meracau, jiwa lemah macam cincau, buat yang lain sasau... kawal diri kawal emosi, apa jua keadaan d...

Jalan cerita

Hidup, satu perjalanan, bertemu kawan dan lawan, mencari rezeki, mencari pasangan, membawa bekalan untuk hari kemudian... Keluarga, aku say...

Kamu

Kamu, yang aku kenal suatu ketika dulu, sedang duduk bersama kawan mu, sedang berdepan laptop dan buku, sambil rambut di kepala digaru-garu....

'Setting' Hidup

Tangan kiri aku kembali untuk bertugas Tapi masih belum cergas, Masih terasa sakit terbabas kadang-kadang juga terasa kebas Kepada Kawan-ka...

Sakit!!!!!

13hb Oktober 2010, hari yang takkan aku lupakan, Aku terlibat dengan kemalangan yg hampi-hampir meragut nyawa orang lain. Doakan saya cepat ...

" kamu bukan lemah "

Post kali ini saya tujukan untuk semua yang menganggap diri mereka lemah. Perkara yang berlaku pada diri kita kadang-kadang bukanlah kita m...

Makna di sebalik kata-kata wanita

1)Kalau pompuan kata : oklah awak,kita sembang lain kali yek. Maknanya : dah le tu...maleh dah nak sembang ngan ko..boring! 2)Kalau pom...

Kosong

"..Kasih sayang bukan melemahkan hati, bukan membawa putus asa, bukan menimbulkan tangis sendu sedan tapi kasih sayang menghidupkan p...

Kisah Cinta Satu Malam..

Anda percaya pada hubungan yang istimewa? Baca kisah ini... P mengenalinya ketika D sedang menyiapkan esaimen bersama rakannya disuatu tem...

Cara menghilang stress

Terdapat banyak cara untuk hilang stress. Ada yang keluar menontong wayang, ambil angin, makan, tidur pegi bersukan dan macam-macam. Bagi ya...

Helah Si Penculik

Jika anda tiada anak kecil pun, tolong sebarkan maklumat ini kepada sesiapa sahaja... Kita tidak tahu entah siapa yang dapat diselamatkan ...

Akhirnya semua berlalu..

Hari ini..boleh lah dikatakan kembali kepada keadaan normal. Esaimen da hantar kesemuanya (tinggal fail EDU3105 lagi). segala penat lelah me...

P.E.N.A.T

Tiada kata lain melainkan Kepenatan yang tak terhingga. Lepas saja habis bercuti daripada raya terus menerus tugasan dan aktiviti saya perlu...