Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Halooo..

Sunday, August 22, 2010 0 ,000,000 terlepas cakap
aku kembali lagi, dulu da beberapa kali menghilang, sekarang aku akan kembali. sedaya upaya untuk menjadikan blog aku di penuhi oleh rakan-rakan dari segenap pulusok tanah air.

aku masih di sini,
apa perasaan kawan-kawan sekiranya terdapat insan-insan yang sering mempermainkan sesuatu tentang diri anda?
1) sakit ati?
2) tak kisah?
3) peduli apa aku?
tak kisah apa jawapan anda, namun bagi aku ia merupakan sesuatu yang jangan disentuh. sarang tebuan jangan dijolok geng. sungai yang tenang jangan diingat tiada buaya. sesuatu yang membingungkan aku, ramai pula yang menjadikan kekurangan seseorang itu sebagai bahan untuk diketawakan. pernah berlaku pada diri aku, baru jer, minggu lepas.
ada la minah sorang ni, betol2 menyakitkan hati dan perasaan, nasib baek aku ni lelaki malu nak pukul pompuan.

berbalik pada cerita asal.. blog ini akan aku usahakan untuk meletakkan nota-nota dan maklumat-maklumat mengikut keperluan semasa. biasalah sharing is caring right?

ok selamat berpuasa semua..Assalamualaikum.

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...