1 2 3

 Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

LOL : Kerana nak elak bayar parkir, Awek ni sanggup jadi hantu

Assalamualaiku alam buana.. ni aku nak bagi korang gelak tengok video ni. Walaupun rating tak l...

Oh..Fakta..!! Tahukah Anda...

Salam Warga Kota dan Desa.. Mari kita belajar melalui gambar-gambar ni. Banyak fakta yg kita nak b...

Oh..Sihat..!! Manfaat Menangis

Halo.. Kabaree? Waras?? Hehehe pernah tak korang menangis? Manusia menangis biasanya disebabkan ol...

Oh..Macm tu..!! Sebab kenapa kaum perempuan tidak boleh kahwin empat

Giler..berkurun aku tak update blog ni, dah macam sarang penagih dah aku tgo blog ni. Kasihan sunggu...

Oh..Cantik!! Bunga Api di beberapa Bandar mewarnai Tahun 2012

Selain Ucapan Tahun baru yang mewarnai sambutan awal tahun, Setiap tahun baru pasti juga akan disam...