Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Oh..Macm tu..!! Sebab kenapa kaum perempuan tidak boleh kahwin empat

Monday, February 6, 2012 2 ,000,000 terlepas cakap
Giler..berkurun aku tak update blog ni, dah macam sarang penagih dah aku tgo blog ni. Kasihan sungguh. Hahahaha..Lantaklah janji aku syg blog aku. Ok malas mau cerita panjang-panjang, korang layan jer satu analogi ni berkenaan poligami. Yang mana bagi gurl yang mempertikaikan lelaki boleh kawen 4 tp pompuan tak bley, ni Makan jawapan dia. Harap takder yang terasa hati, jantung dan limfa selepas ini. ok Adios.. JOM..!!







Akukata : Analogi di atas tidak memerlukan korang memiliki tahap IQ yang tinggi setinggi langit biru membara untuk memahami maksud yg tersirat dan tersurat. Sekian, terima kasey.


2 comments

February 6, 2012 at 11:41 PM

fuyoo best owh analogi! trus faham ne. ^^

Anonymous
March 13, 2012 at 4:03 PM

hahaha..mengong!!!

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...