Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

LOL : Kerana nak elak bayar parkir, Awek ni sanggup jadi hantu

Friday, January 25, 2013 1 ,000,000 terlepas cakap
Assalamualaiku alam buana..
ni aku nak bagi korang gelak tengok video ni. Walaupun rating tak la seberapa, tapi kelakar la video ni aku tengok. Cerita dia macam ni..
Alkisah maka tersebutlah akan kejadian ini berlaku pada tengah malam, awal pagi kot tapi bukan kat dalam negara kita la. Ada sorang awek ni yang menyamar jadi hantu untuk menakutkan pemungut bayaran parkir. Cara awek ni menakutkan pemungut ala-ala filem dalam filem seram The Ring. arghhhh cerita banyak tak maw, korang tengok la sendiri. Hehehe, memandangkan kos hidup dah melambung-lambung sekarang ni, ini merupakan cara terbaik untuk kita gunakan bagi mengelak daripada dikenakan bayaran.

1 comment

July 14, 2013 at 1:07 PM

makasih wkakakakakaka. http://adatopik.blogspot.com/

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...