Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Hati

Tuesday, March 16, 2010 0 ,000,000 terlepas cakap
post kali ini adalah post luahan hati dan perasaan.
bukan apa, tadi aku masuk FB guna akaun kawan aku, then aku terjumpa dengan seorang gadis yang sangat aku kenali.

Dialah Xgirfren aku masa sekolah dulu. sejujur aku katakan, aku mmg tak pernah lupakan dia, namun aku patut terima yang aku dgn dia mmg tak ada kena mengena lagi. Ada ketika dia sms aku untuk kembali menjalinkan hubungan tetapi aku menolak. aku menolak bukan kerana aku sudah mempunyai teman istimewa yang baru, tetapi aku menolak kerana dia terlalu baik dan amat baik berbandingn dgn aku yang sekarang ini. aku sudah terlanjur melakukan banyak perkara yang seharusnya aku tidak lakukan. Oleh kerana itu, mana mungkin aku mengheret dia sekali.

Aku bercerita tentang hati dan perasaan, bercerita tentang masa silam dan masa kini. Aku minta maaf kepada dirinya dan juga dua lagi wanita yang pernah muncul mewarnai kisah cinta aku. Terima kasih kerana menemani aku sepanjang kehidupan aku sebelum ini. Bukan niat untuk menerima kembali salah seorang daripada anda bertiga, tetapi bagi aku, lebih elok kiranya kita terus begini.

Aku bahagia dgn wanita yang kini aku sayangi, dia menyayngi seadanya. Aku berjanji dia lah wanita yang teakhir aku anggap sebagai kekasih. Terima kasih kerana menyayngi aku.

EBAKSYGZURA...hehehhe

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...