Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Oh..What!! Handphone semurah RM29

Sunday, January 1, 2012 0 ,000,000 terlepas cakap
TEMERLOH – The One Group sebuah syarikat yang menjual pelbagai jenis telefon bimbit dan aksesori terkemuka menawarkan 100 unit telefon bimbit Samsung E1080 dengan harga murah kepada para pelanggannya sempena pembukaan besar-besaran cawangan mereka di Jerantut hari ini.


Berita baik itu diumumkan kepada penduduk Jerantut, Temerloh dan kawasan sekitar untuk mendapatkan telefon bimbit model berkenaan dengan harga serendah hanya RM29 sahaja.

Pengurus Rekabentuk dan Komunikasi The One Group, Wei Ming berkata, sempena pembukaan cawangan baru itu, orang ramai khususnya pelanggan setia The One boleh berkunjung ke Lot 42, Jalan Inderapura 2, Bandar Inderapura, Jerantut untuk mendapatkan pelbagai barangan telekomunikasi lain dengan harga berpatutan.

Menurutnya, antara produk yang dijangka mendapat sambutan ialah pelbagai jenis telefon pintar, aksesori pelbagai jenama, malah mereka juga boleh mendaftar sebagai ahli The One untuk mendapatkan lebih banyak ganjaran.

“Program akan bermula pada jam 10.30 pagi dimulakan dengan tarian singa pada jam 11 pagi seterusnya promosi berjalan serentak.

“Kita akan mula menjual 50 unit Samsung E1080 pada jam 12 tengah hari sebelum berhenti untuk jamuan makan pada jam 1 tengah hari.

“Sebanyak 50 unit lagi telefon bimbit Samsung E1080 akan mula dijual kepada orang ramai kira-kira jam 3 petang,” katanya.

Sehubungan itu, Wei Ming menggesa orang ramai mengambil kesempatan itu dengan hadir beramai-ramai ke cawangan The One di Jerantut untuk mendapatkan telefon, aksesori dan pelbagai lagi barangan lain.

akukata : Nasib bukan dekat dengan rumah aku kedai tu..arghhh..

sumber : sini

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...