Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Kosong

Saturday, December 12, 2009 0 ,000,000 terlepas cakap
Dari awal cuti lagi aku betul-betul boring duduk di rumah. Game, Movie dan Anime semua sudah aku khatam, tapi masih lagi tak cukup hilang kan kekosongan dalam kepala aku ni. Jumpa kawan pun malas sbb masing-masing ada hal sendiri. Turun ke bandar bukan ada benda best juga pun di bandar Tawau tu.

Nasib baik hobi baru aku menjadi pengisi masa kosong aku ne. Apa lagi aku masuk forum la. Setakat ini aku agak-agak aktif di 3 jenis forum. Kami berkongsi bermacam-macam cerita dan pendapat. Memang best. Forum mcm ni yg boleh buat minda kita terbuka dengan bermacam-macam info dan idea dari orang lain. Banyak juga ilmu yg aku perolehi daripada mengikuti forum ini. Sekiranya ada yg berminat untuk join sekali mari la daftar di syok, fuiyo dan juga Gempak.

Apa yg ada dalam tu???? macam-macam ada, yg penting korang join jer dulu ok. JUMPA DI SANA

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...