Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Banyak kerja

Monday, January 11, 2010 0 ,000,000 terlepas cakap
Hari ni, masuk minggu ke-2 selepas memulakan kuliah dua minggu lepas. Aku rasakan aku betul-betul tertekan sebab banyak kerja. Aku mulakan minggu ini dengan perlantikan K.O, lepas tu kena rancang aktiviti sepanjang semester dan tahun ni dan lebih teruk, Pendidikan Luar.
Buat masa ini, aku sibuk dengan penganjuran Pertandingan Bola Tampar tertutup IPGK Gaya. Aku jadi pengerusi dan perlu merancang sebaik mungkin. yang paling aku tak suka, aku pun kena lantik oleh pensyarah untuk menjadi pengerusi Pendidikan Luar. Aku kena buat banyak kerja, tapi sedar juga aku, semua ni mengajar aku untuk menjadi pentadbir. Kawan-kawan memberikan banyak kerjasama. hehhehe
Keputusan MUET da dapat, aku lepas juga akhirnya, tapi yang lebih menyedihkan seorang kawan aku tak lepas. sedih memang sedih.

apa-apa pun, kena fokus pada pertandingan bola tampar yang akan berlangsung pada 5-6 Feb 2010. Semua pelajar IPGK Gaya, Sila ambil bahagian ya. thanx..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...