Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Lelaki kencing depan awek seksi

Tuesday, May 3, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Aiyoyoyoyoo..

Aku tak sangka betol, seorang lelaki ni tak malu pegi kencing depan awek-awek. Awek ni pula seksi meksi giler beb. Lelaki gila seks agaknya. Aku tak pasti juga lah. KOrang cek lah gambar ni. Mesti korang rasa malu dengan perbuatan lelaki ni kan? JOM!! tengok lelaki tak malu ni.









korang teruskan usaha skroll ke bawah lagi hehehe

















4 comments

May 3, 2011 at 8:14 AM

hohoho sadisnya... kekekek.. tindakan berani mati

May 3, 2011 at 8:31 AM

Hahaha astaga. Mama dia tu smpai hati juga tu. Bawa la bah tu anak p tandas

May 3, 2011 at 1:43 PM

ahaha lawak tu yg mumy dia isi air kencing tu p dalam botol susu..ahah

May 4, 2011 at 2:05 AM

stress..suspen btul..hahaha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...