Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Jangan Suka Komplen!!!

Friday, August 26, 2011 0 ,000,000 terlepas cakap
wew..sepanjang hari ni aku cukup letih berposa. Ini bukan merungut tapi nak beri pengajaran pada diri yang selalu komplen dengan kesusahan dan kepayahan diri sendiri. Kira aku ni tergolong dgn golongan insan yang kurang bersyukur la. Well, aku nak bawa satu cerita ni. Rasanya kita semua ni penah atau selalu sangat komplen dengan keja-keja harian kita, nak angkat pen pun malas, nak menaip esaimen pun menrungut, nak makan pun merungut. APA PUN TAK BOLEY!!

Korang penah nampak tak Gunung Huangshan? Ada penah tengok tak tangga yang berkilometer tingginya? Penah naik tak tangga macam tu? Eleh..klu ada LIF mesti nak pilih LIF tu berbanding tangga..kan?

Naaaa aku tak tau sudah apa aku merepek ni, apa pun korang layan la ni JOM!!! JADI JANGAN BANGAK BUNYIK DAN SUKA KOMPLEN DENGAN KEJA YANG KORANG BUAT SEKARANG...


















P/S : Praktikum dah habis yeahhhhh...esaimen boooooo....

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...