Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Leonardo D Caprio : Satu gaya dalam pelbagai gambar

Friday, November 25, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Hye..hye..hye..

Korang kenal kan sapa itu Leonardo da caprio. ala yg pelakon Kapal mewah tenggelam kerna langgar ais. Ala yg menjadi pelukis utk kekasihnya yg bogel tu. Ala muvi yg tajuk dia Titanic tu. Haa taw pun. Ok ini adalah koleksi gambar-gambar dia. Buat Diehardfans dia kat luar sana, ini adalah hadiah untuk anda. JOM!!

Bermula dengan gaya ini...



































akukata : Aku pun tatau la sapa pya angkara ni. Hahaha

dikongsi di: syok.org


1 comment

November 25, 2011 at 11:32 AM

lawak lah. hahaha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...