Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Kerja Merbahaya Sebagai Jurugambar

Monday, November 28, 2011 3 ,000,000 terlepas cakap
Halloooo...

Jurugambar atau Potograper, adalah benda yg sama. Mereka adalah golongan yang suka dan minat mengambil gambar. Ada antara mereka yang menjadikan minat dan hobi ini menjadi satu kerjaya untuk cari makan. Namun demikian, kita pasti sering menyangkakan kerja ini amat mudah, ambik gambar jer..korang tatau, yg kerja dorang ni merbahaya malah mengundang risiko kehilangan nyawa. Tak pecaya? JOM!! tengok..




























akukata : Gambar last tu plg bahaya, boleh mengundang perogol..

3 comments

November 28, 2011 at 1:25 PM

ini yg kta panggil jurukamera. hehehehe..

November 30, 2011 at 8:44 PM

pekerjaan yang begitu mencabar...

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...