Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

PJM3106

Monday, November 23, 2009 1 ,000,000 terlepas cakap
PJM3106 merupkan kod kepada mata pelajaran Anatomi & Fisiologi. Mata pelajaran yang telah diambil oleh semua budak-budak PISMP PJ Sem 2 ambilan Jan. 09. Subjek ini sememangnya sukar dan memeningkan kepala. Oleh itu bagi PISMP batch aku yang akan mengambilnya pada tahun 2010 semester 3 depan, maka disini aku akan berusaha untuk berkongsi nota-nota yang berkaitan. Nota-nota ini sebenarnya hasil usaha senior kami iaitu PISMP BC Ambilan Jan 08. Jadi sebarang penghargaan dan ucapan terima anda boleh berikan kepada mereka. Aku hanya jadi perantara sahaja. selain Blog aku ni, kamu pun boleh juga download dari blog kelas aku, di PJ_HyperX

sebarang kesukaran mendownload ke atau pertanyaan boleh YM aku di ebak_bankai@yahoo.com

1 comment

January 28, 2010 at 1:55 AM

salam....
firstly thanks a lot for posting this note...its really help me to do my presentaion....
really helping lol...
(^_^)

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...