Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

salam perkenalan

Tuesday, November 3, 2009 0 ,000,000 terlepas cakap
Aku masih di sini,
ini adalah kali kedua aku buat blog, penah dulu aku buat sekali tapi tak pernahnya aku update. Kini aku datang kembali, untuk sekadar memenuhi hasrat hati seseorang. Dulu, dia penah ajar aku blogging segala, kini aku kembali pun sebab utama adalah aku mahu berkongsi segala maklumat aku dengan kawan-kawan yang mungkin berminat dengan maklumat aku nanti.

Aku masih baru lagi,
untuk itu aku masih memerlukan otai-otai dalam blogging ni. Bukan apa, sebagai junior kenalah minta tunjuk ajar daripada yang pakar dan tahu serba serbi dunia blogging ni. Lagipun aku bukan tahu sangat dengan dunia blogging ni.

Akhir kata,
Semoga pengenalan aku ini, mungkin mendapat sedikit kawan-kawan diluar sana. it is nice to know all of you..

EzUeRa
Aku Masih Di Sini........

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...