Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

5 Kaedah Sengal untuk Memutuskan Hubungan.

Thursday, December 1, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Hye...

Bagi seorang yang bergelar PLAYBOY, mencari alasan untuk memutuskan satu-satu hubungan adalah satu masalah besar. Kadang-kadang alasan yang tidak lojik pun boleh-boleh tersembul keluar dari mulut. Sekarang aku nak kongsikan satu cara, kaedah dan tips serta alasan yang berguna untuk memutuskan hubungan dengan kekaseh korang. Bagi lelaki atau gadis-gadis boleh juga gunakan alasan berikut untuk memutuskan hubungan dengan boypren/gurlpren korang yang sengal. Wakakaka JOM!!!

Masukkan diri ke dalam penjara.
Level Kesukaran hubungan adalah MUDAH

Caranya ialah :

1. Telepon pihak berkuasa untuk menangkap korang.
2. Katakan kepada mereka korang bersalah melakukan satu kesalahan yang berbahaya.
3. Ketika di adili, jangan tunjukkan penyesalan, tetapi pastikan diri korang dijatuhkan hukuman bersalah.
4. Nikmati kebebasan baru anda.



Cipta mesin masa
Level Kesukaran hubungan adalah SEDERHANA MUDAH

Caranya ialah :

1. Habiskan masa depan papan putih dengan menulis rumus-rumus matematik.
2. Cipta satu mesin masa dari bahan-bahan yang berasap.
3. Aktifkan mesin tersebut.
4. Jeritkan "Yeaaaahhh..BERJAYA..!! hilangkan diri sebelum asap tersebut hilang.
5. Pinda ke tempat lain. WAkakakakakakaka..



Katakan korang dan pasangan korang adalah bersaudara.
Level Kesukaran hubungan adalah SEDERHANA

Caranya ialah :

1. Katakan kepadanya korang adalah anak angkat dan tidak pernah bertemu dengan ibubapa sebenar korang.
2. Cipta satu tanda lahir yang hampir sama dengan dia. Hahahah
3. Pasang iklan kat mana-mana yang korang mencari orang tua korang.
4. Palsukan surat beranak korang, ibubapa korang adalah sama.
5. Katakan kepadanya adalah tidak baik melawan kata-kata ibubapa.
6. Sekarang, nikmatilah hubungan baru sebagai adik beradik wakakakak



Katakan kepada pasangan korang yang korang tidak pernah wujud.
Tahap Kesukaran adalah SUKAR

Caranya ialah :

1. Korang menghilangkan diri ketika dia tidak sedar.
2. Hilangkan semua gambar-gambar korang bersamanya dengan photoshop
3. Rasuah kawan-kawan dan kenalan yang mengenali korang, bahawa mereka tidak pernah bertemu korang.
4. Berliburlah diluar kota atau dimana sahaja yang penting dia tak tahu. Hahaha buatlah sampai dia dimasukkan ke dalam Hospital Bahagia.



Buatlah dia pula yang memutuskan korang.
Tahap kesukaran adalah SANGAAAAT SUKAR

Caranya ialah :

1. Tak payah mandi dan gemukkan diri segemuk dan sebusuk mungkin.
2. Jangan panggil dengan panggilan manja. Panggil dengan " Woi!! Pompuan!!"
3. Perkenalkan dia dengan seseorang yang memiliki citarasa yang sama dengan dia.
4. Elakkan diri dari dia.
5. Bila dia dah bosan, dan mula memutuskan hubungan, pura-pura la terkejot berok. Hahaha
6. Konon-konon Manangis dan merayulah padanya.




akkukata : sebarang yang berlaku dengan cara ini, aku tak nak bertanggungjawab hihihi


1 comment

December 1, 2011 at 11:00 AM

Aku suka yg ke2 terakhir tu~sgt epic!

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...