Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Suami ikat isteri enggan buat seks, tapi....

Friday, September 30, 2011 2 ,000,000 terlepas cakap
Korang tolong aku nilai cerita harian metro ni..aku tak taw la apa nak jadi dengan suami isteri sekarang ni..hurmmm aku harap perkahwinan aku tak tergolong la dengan golongan perkahwinan yang macam ni..

AMPANG: Akibat enggan mendengar cakap suami, seorang isteri diheret masuk ke dalam bilik di rumahnya di Pandan Indah, di sini, sebelum suaminya memaksa melakukan hubungan seks.

Dalam kejadian kira-kira jam 4 petang itu, mangsa yang berusia 29 tahun diperlakukan sedemikian disebabkan kedegilannya yang berkeras untuk pergi ke jamuan makan malam anjuran pejabatnya biarpun ditegah suaminya.

Suami mangsa yang berusia 29 tahun tidak membenarkan mangsa pergi ke jamuan itu kerana mahu membawanya pulang ke rumah ibunya yang berhampiran rumah mereka bagi menghadiri majlis kenduri pada malam sama.

Mangsa yang tidak berpuas hati dengan perbuatan suaminya membuat laporan di Balai Polis Pandan Indah, di sini.


Menurut sumber, kejadian itu bermula selepas suami mangsa melihat isterinya itu bersiap untuk pergi menghadiri jamuan makan malam anjuran pejabatnya.


“Bagaimanapun, suami mangsa hairan apabila melihat mangsa bersiap seolah-olah mahu keluar menyebabkan dia bertanyakan ke mana isterinya hendak pergi.


akukata : kalau aku diberi penilaian, yang salah adalah si isteri, berita lanjut pegi beli harian metro wakakakaka promote lagi..

2 comments

September 30, 2011 at 9:03 AM

Berdosa isteri kluar tanpa izin suami!

stu-* pnya ppuan!

October 1, 2011 at 8:05 PM

adeh..ada jg urg buduh mcm ni ar..bangang tol..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...