Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Gambateh..jiayou

Monday, October 25, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
hati panas emosi kacau
muka merah mulut meracau,
jiwa lemah macam cincau,
buat yang lain sasau...

kawal diri kawal emosi,
apa jua keadaan dan situasi,
kita sama-sama hadapi,
itu makna semangat sejati...

kita lemah, yang lain lembik,
kita geram, yang lain mencebik,
berikan semangat yang lain tabik,
berikan senyuman yang lain mendabik...

p/s : sebatang lidi akan mudah patah tetapi bila ia dikumpulkan bersama akan mampu untuk membersihkan halaman taman hati yang keruan.

2 comments

October 25, 2010 at 8:44 PM

i like~~

October 26, 2010 at 5:59 AM

yeer ker ni??
thanx zul..ahah
aku merepek jer tu..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...