Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

'Setting' Hidup

Thursday, October 21, 2010 0 ,000,000 terlepas cakap
Tangan kiri aku kembali untuk bertugas
Tapi masih belum cergas,
Masih terasa sakit terbabas
kadang-kadang juga terasa kebas

Kepada Kawan-kawan,
terima kasih ;-) kerana sentiasa mendoakan
terasa diri sentiasa di hati kalian
terasa aku banyak sangat kesalahan
mohon kamu semua maafkan

exam dah dekat-dekat
jadi harus sentiasa beringat
kena belajar sampai keringat-keringat
jadi boleh jawab soalan yang bertingkat-tingkat,
tapi jangan sampai tak larat
nak bawa diri pegi solat
study smart, pray hard

heheheh..aku kembali lagi, thanx for all yg sentiasa doakan aku dan roomate aku sembuh cepat..thanx all..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...