Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Kamu

Saturday, October 23, 2010 4 ,000,000 terlepas cakap
Kamu,
yang aku kenal suatu ketika dulu,
sedang duduk bersama kawan mu,
sedang berdepan laptop dan buku,
sambil rambut di kepala digaru-garu..

Kamu,
memandang mu mataku membulat,
jantung berdegup laju nafas tersekat,
hati bercahaya bagai berkilat-kilat,
namamu pun terus terpahat...

Kamu,
yang aku kenal kini,
sentiasa senyum setiap hari,
seperti kanak-kanak riang berlari,
tiada perkara untuk ditangisi,

Kamu,
ada sesuatu bersama kamu,
membuatku tertarik untuk bersama mu,
namun mengapa begitu,
takdir antara aku dan kamu,
namun cukup untuk aku,
kamu sentiasa 'heppy' selalu,
walau hanya memandang mu dari jauh,
cukup untuk aku senyum bersama mu...



4 comments

Anonymous
October 23, 2010 at 9:49 PM

ko cakap pasal aku ka ni?
terharu aku..
miahahahahahahahaahahahahaxxxxxxx ;p

October 24, 2010 at 5:57 AM

hahah...
rin kenapa ko ketawa mcm si heri sudah??
siapa copy siapa ni??

Anonymous
October 24, 2010 at 6:30 AM

ko blum jawab soalan ku lagik ib..
jgn purak2 bodok sana..
hahahahaha :D

October 25, 2010 at 7:51 PM

hahah..aku mmg bodok rin..
tap payah aku purak2..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...