Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Gambar-gambar terbaik kucing melepak

Thursday, April 28, 2011 7 ,000,000 terlepas cakap
Allo allz..

Kucing-kucing-kucing..Ramai yang minat kucing. Ada yang minat kucing sebab kiut tak kira kiut dari segi apa pun, gaya, rupa, bulu dan sebangainya. Kali ni aku nak korang tengok lah pula ni kucing-kucing macam mana dorang ni lepak bila dah boring. OK jom meow~meow~meow..hehehe



















































aku kata : Mana satu yg korang rasa kiut??

7 comments

April 28, 2011 at 10:42 AM

Kelakar n scary laa tengok ni kucing2

April 28, 2011 at 10:46 AM

@CinoiLavigne ahaha apa dia kisah..kucing ni kan ada 7 nyawa hahaha

April 28, 2011 at 10:49 AM

hhhaahahhahah chumil nye mereka2 hehheheh mcm baju pown ada kat ampaian tu hehehheheh

April 28, 2011 at 11:01 AM

@fara_farez89 Urm..sama dorang ni minta pujik sikit hahaha

April 28, 2011 at 11:04 PM

hahahaha lucunya la~ yg di tgkap tu bha. memg lepak habis la... mcm samseng~ haha dlm gtr tu pun kiut. gmuk nya! :D

April 30, 2011 at 6:59 PM

SERIUS SKIT PEROT GELAK..(^____^)

May 3, 2011 at 5:53 PM

coMel...suka Kucing :)

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...