Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Panggung Wayang Portable di India

Thursday, April 21, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Hanya sekali untuk setahun mereka berpeluang menonton cerita-cerita movie baru di sebuah perkampungan kecil di India. Itu lah nasib mereka yang tinggal jauh dari bandar. Mereka hanya berpelung menonton panggung wayang, movie-movie baru bollywood hanya untuk sekali dalam setahun. Bila? Bilamana panggung bergerak datang ke kampung mereka setahun sekali. Panggung ini akan membukan perniagaan panggung ini selama seminggu. JOM tengok macam mana mereka menonton wayang..

























aku kata : kalau kita kat sini tiap hari pun boleh tengok wayang, sampaikan jaga tiket tu dah jemu tengok muka kita hahahah

1 comment

May 3, 2011 at 5:55 PM

di kenal da muka oleh kakak kaunter tiket..hahahaa

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...