Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Koleksi gambar-gambar awek yang TINGGI

Thursday, April 21, 2011 5 ,000,000 terlepas cakap
Inilah simpanan koleksi awek-awek dulu. Dorang semua tinggi-tinggi wei, kalau takat tinggi aku ni, alamat separas lutut jak kali. Korang mesti tak pecaya kan? Kalau dulu awek remaja yang memegang gelaran sebagai The Tallest Teen in The World adalah Elisany Silva (Elizane Cruz Silva, Silva da Cruz Elizane), seorang awek dari negara samba, Brazil. Awek ni yang lahir pada 27 September 1995 memiliki ketinggian 206 cm. Ya ampuunn punya tinggi..Korang tengok gambar dia di bawah dulu..pastu JOM aku bawa korang tengok gambar-gambar awek lain yang memiliki ketinggian macam pokok asam jawa. JOM-JOM..


Next..JOM pla tengok gambar awek-awek lain yang tinggi-tinggi belaka hahahah



















































aku kata : Tak maw aku awek lebih tinggi dari aku..kang boleh jadi bahan gaduh karang...hahaha

5 comments

April 21, 2011 at 7:46 AM

mak aii,tggi giler..:)

April 21, 2011 at 8:23 AM

gayat aku tengok

April 21, 2011 at 9:53 AM

uwaa!! tinggi gilak..
sudah tinggi badan lagi besar..
ngam jadi sekuriti dorang ni.. hihihi..

April 21, 2011 at 2:41 PM

@nur aisya humaira hahaha nak ke tinggi macm dia?

@sampah hitam heheh SH ko tak nak gf ko mcm tu pya tinggi hehehe

@Anne Nurain hehehehe sampai ke situ pla ko fikir ar..hahah lawak-lawak..

April 23, 2011 at 4:24 PM

gilalahhhh phewwww pnya tggi . patah leher oww kalau mau tgk muka durank . :P

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...