Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Ibu yang ada tabiat makan yang pelik

Thursday, April 21, 2011 5 ,000,000 terlepas cakap
Salamz allz..

aku nak kisah kan lah kepada korang tentang seorang ibu yang memilik 5 orang anak, Adele Edwards dari Florida, memiliki satu habit makan antara yang terpelik di dunia. Dia yang telah diagnosa oleh beberapa orang bomoh-bomoh kampung (doktor) telah disahkan memiliki penyakit makan yang dipanggil sebagai Pica. Apa benda tu? ok sebenarnya Ibu anak lima memiliki satu tebiat makan yang tak boleh dah di hentikan iaitu makan SOFA atau KUSYEN. Sejak tahun lepas lagi beliau telah menamat riwayat 7 buah sofa. GILA..Adele yang telah mula ketagihkan sofa ni sejak berumor 10 tahun dan sehingga tahun ini sudah hampir 21 tahun dia berkecimpung dalam dunia memakan sofa ni. JOM tengok macam mana appetite dia yang pelik ni. Sebagai dukun berkaliber pun aku tak dapat dah nak tolong..Lantak ko lah Adele..











Korang taw berbahasa omputih? nah korang buat bacaan lanjut tentang dia ni kat sini

Aku kata : gila la...kesian kat anak-anak yang makan lauk sofa tiap hari huhuhuh

5 comments

April 21, 2011 at 7:09 AM

Pelik sungguh.

April 21, 2011 at 9:12 AM

da pnah tbaca psl dia ni..cantik2 lg sopa yg dia mkn tuh!!bagus lg kasi derma sma aku~~

April 21, 2011 at 2:44 PM

@Finie Ramos hahaha betul2 tu finie..setuju aku sangat2..

@zmah ehehe..biasalah manusia selera lain-lain..

April 30, 2011 at 3:11 PM

btul2 pelik manusia ni

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...