Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Pernah ku lihat awek ni, Tapi di mana ya...??

Thursday, April 21, 2011 6 ,000,000 terlepas cakap
Ada lagi cerita untuk korang ni hahahahah..

Ni aku nak korang jumpa seseorang yang sangat kita kenali di dunia maya ni. Kalau korang adalah pengguna internet sejati mesti dah biasa dengan gelagat manusia sorang ni. Korang tak kenal? Jangan nak menipu, korang mesti biasa tu jumpa dia tapi mungkin buat-buat tak kenal heheh..mari tengok siapa tu..JOM!!


Ni la awek tu yang aku cakap mesti korang kenal..EH tak kenal? tak biasa tengok? jom tengok lagi dekat..


Masih tak kenal? Mari ZOOM lagi dekat..


Apa ni..tak kan tak jelas lagi..Tak biasa tengok ka?


OK sekarang korang bandingkan awek tu dengan gambar kat awek kat bawah ni mesti biasakan???
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Kenal kan? kan aku dah cakap korang mesti kenal punya heheheh...Awek ni lah yang selalu buat jantung korang berdegup kencang, mulut mengucap panjang dan ada juga yang memaki-maki..hahahah

6 comments

April 21, 2011 at 9:48 AM

ahaha.. adehh.. t'kezut aku skejap.. dia ka tu?hehe..

April 21, 2011 at 1:26 PM

adeh.saitan!

April 21, 2011 at 2:36 PM

@Anne Nurain hahaha tak dalah..muka jer sama..heheh bukan dia..

@freakystar wei apa ni baca-baca mentera di sini mana boleh..

May 1, 2011 at 6:26 PM

memang sama !

Anonymous
October 25, 2011 at 8:04 PM

sngt la jauh beza.. mata kau ada problem kot

October 25, 2011 at 11:15 PM

@Anonymous Hahaha..mcm mana ko taw mata aku ada problem? hehehe

Nama ko pun ada prob jg kan? kan? kan? ehehehehe

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...