Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Perempuan yang paling B.A.N.G.A.N.G tahun 2011

Wednesday, April 20, 2011 7 ,000,000 terlepas cakap
Ini lah pompuan paling bangang, paling tak malu, tak sedar diri, harap jak muka cantek tapi otak banyak tahi minyak..Entah aku marah betol dgn pompuan ni, dah memang patut lah mak bapak dia dah tak nak kan kau..arghhhh korang baca lah sendiri malas aku nak marah lama-lama..

BERLIN - Selama ini, seorang gadis berusia 25 tahun berketurunan Turki yang menetap di sini, Sila Sahin menjadi contoh teladan tentang kelakuan baik wanita Islam moden dalam masyarakat berbilang budaya di Jerman, lapor sebuah akhbar semalam.

Dia yang merupakan seorang aktres yang membintangi drama telenovela Jerman, Bad Times disenangi ramai peminatnya dan membuatkan keluarganya berasa bangga.


Namun, langkah terbarunya mengejutkan para peminatnya dan turut menyebabkan mereka yang rapat dengannya naik berang.

Beraksi berahi untuk kulit majalah Playboy Jerman dengan satu payu daranya terdedah, Sila sengaja mahu menyampaikan mesej yang jelas kepada keluarganya yang mengamalkan cara hidup Islam.

"Saya berbogel untuk Playboy kerana saya mahu bebas," kata Sila.

"Gambar-gambar ini merupakan bukti kebebasan saya daripada semua halangan yang terpaksa diikuti semasa zaman kanak-kanak saya," tambahnya.

Keluarganya, bagaimanapun, tidak dapat menerima perbuatan Sila dengan ibunya bertindak memutuskan perhubungan dengan aktres berkenaan.

"Ibu saya masih marah. Ia lebih sukar dengan datuk dan nenek saya, serta ibu dan bapa saudara saya," kata wanita jelita itu di laman web siri televisyen berkenaan.

Dia bagaimanapun, berjaya bercakap dengan ayahnya yang juga seorang pelakon.

Ayah Sila bimbang anak gadisnya akan dibenci bukan sahaja oleh masyarakat Turki di Jerman, tetapi oleh seluruh umat Islam akibat tindakannya.

Sila berkata, dia berbogel untuk majalah Playboy bagi menyeru wanita-wanita Islam yang selama ini hidup terkongkong dan tidak dibenarkan membuat pilihan, termasuk dalam menentukan calon suami serta keperawanan mereka, supaya bangkit untuk bersuara dan bertindak.

Tindakan Sila menjadikannya sebagai wanita Turki pertama yang berbogel untuk Playboy. Dia bagaimanapun kesal dengan tindakan keluarganya yang menyisihkan dirinya kerana isu tersebut.

Dalam satu wawancara, Sila merayu keluarganya supaya memahami punca dia membuat keputusan untuk bergambar tanpa seurat benang itu.

Aktres berkenaan turut merayu keluarganya supaya memaafkan dirinya.

"Saya berharap mereka (keluarganya) dapat memaafkan saya," kata Sila.

"Tolonglah terima saya semula," tambahnya. - Agensi

aku kata : tadi aku dah google gambar tu..dan memang betul la pompuan bangang ni amik gambar dalam keadaan yang memalukan..tak pecaya korang google la sendiri.. Masih sempat lagi ko insaf, cepat-cepat lah buka tikar sejadah mohonlah keampunan..

7 comments

April 20, 2011 at 6:50 AM

astaga......ui pinung lama nda nmpk blog ko..hehe..ka aku lama nda singgah cni..haha

April 20, 2011 at 6:52 AM

@dyg hahaha aku yang menghilang sebenarnya..aku demam & berokband aku rosak hehehe

April 20, 2011 at 8:29 AM

budush sungguh pompuan ni..
hai pinung! lma x update.. hehe..

April 20, 2011 at 8:54 AM

Astaghfirullah~~~ni la ni antra para pengikut dajjal yg mnyesatkn islam!!adaka suru wanita2 islam yg terkongkok tu buat cmtu?!bodoh!!

Hadis Rasulullah ada berkata "Syurga itu bg mereka yg bjauhkn dunia, dn neraka itu adlh bg mereka yg mngejar dunia~"

April 20, 2011 at 5:22 PM

Aku nda terkejut kalau dia xkena terima oleh keluarganya sebab BUMI pun mungkin xkan terima dirinya nanti selagi xbertaubat.. Macam sejarah Mustafa Kamal Attaturk yang meruntuhkan Khalifah Usmaniyah lalu mensekularkan Turki. Ini bukan tahap bangang lagi tapi tahap terkutuk..

April 20, 2011 at 8:17 PM

sekrang dia rasa boleh buat apa2 sbb she's at the top..nt bila dah tak laku, semua org tak suka pulak, baru nk menyesal

April 21, 2011 at 2:51 PM

itu lah..aku pelik jg..memalukan muslimah jak perangai mcm dia ni..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...