Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Blog Never Die yeahhhhhh

Saturday, June 4, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Salam bahagia semua..^^

ya iya..aku kembali lagi di dunia blog setelah adegan timbul tenggelam timbul dan tenggelam terus nasib tak lemas. Aku bukan lagi blogger tegar yang kalau dulu boleh berkemampuan untuk mengepost sampai 10 entry sehari. Kini aku hanya insan biasa yang hanya boleh post shari sekali je kot.

Apa pun aku maw minta maaf kepada follower yang follow aku then aku tak follow balik. Jahatnya aku. OK kalau aku belum follow korang tinggalkan link blog korang di kotak komen ajaib tu nanti aku follow balik.

apa lagi aku maw cakap ar..idea..idea..idea..ok aku tak da apa lagi maw cakap apa-apa. nanti aku akan update lagi balik ni blog ok?

akukata : Aku maw ucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada adik aku kerana meminjamkan duit beliau kepada abang beliau yg sedang pokai ni untuk membeli sebijik berokband menggantikan berokband yang telah rosak. heheheh ^_^



4 comments

June 6, 2011 at 9:10 AM

Jd bleh suda ko memblog slalu mcm dlu ka? ^_^ Hoorraayy~~

June 6, 2011 at 11:07 AM

Insya Allah..
thanx sbb terus support aku

June 6, 2011 at 11:11 AM

harus dong...mau kasi UP tu yg senarai2 d siring tu..~ ^_^

June 6, 2011 at 11:26 AM

@Finie Ramos hahah..ok2..
tp kalau berdasarkan ranking..tak da yg boleh kasi kalah ko..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...