Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Cara nak protes ucapan yang panjang

Monday, June 6, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Hallo..
Korang semua apa kabar? kabar aku tak baik, jgn tanya kenapa nnt kang aku tutup terus blog ni. Lama aku nda update ni blog so aku jenjalan tadi menghilang rasa kecewa di kalbu. Jadi aku terjumpala satu kisah ni. Kisah berani mati oleh sekumpulan pelajar yang cukup bengang. Macam mana kisahnya? JOM!! kita baca sebengang mana dorang ni..


Kisah ni berlaku di negara tembok besar, yang mana sekumpulan pelajar yang cukup bengang dengan ucapan pentadbir sekolah yang berucap terlalu lama. Dek kerana terlalu bengang dengan ucapan yang terlalu panjang tu, maka mereka pun melakukan aksi yang cukup berani sebagai menunjukkan protes terhadap ucapan yang cukup panjang itu. Apa yang dorang buat tu sebagai protes? mari tengok sorotan kejadian berdasarkan gambar-gambar..

















OK apa yang berlaku? Lelaki berjambang tu ada lah si tukang karut di hadapan, kerana mengarut yang terlalu lama, sekumpulan pelajar berani protes macam dalam gambar tu. Namun, lelaki tegar tu tidak menghiraukan apa yang pelajar-pelajar tu buat. Oleh kerana protes mereka tidak berjaya melunturkan ucapan karut yang panjang tu maka mereka pun beredar dengan hati yang tak puas hati. Lelaki tu pula tetap meneruskan ucapannya sehingga habis.

Akukata : Gila...yang bagi ucapan pun 2x5 dengan yang protes..

1 comment

June 6, 2011 at 12:26 PM

Knp laaa aku xtepikir mau wat protest sebegini (tp bukan la bukak baju begitu) time prhimpunan skolah dulu!!

tp xd gunanya jg..pencarut itu xtermakan protest dorg~

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...