Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[Kejam] Puppy di panggang hidup-hidup

Thursday, June 16, 2011 3 ,000,000 terlepas cakap
Kesian sangat kesian..

Manusia bila dah kehilangan perikemanusiaannya dan dirasuk pula dengan sikap bodoh dan bangang tanpa memikirkan perasaan hidupan lain. Manusia yang aku maksudkan adalah perempuan dalam gambar ini. Sesedap hati saja dia memanggang seekor puppy yang masih hidup. Kejam..sangat kejam. Membakar seekor anak anjing hidup-hidup. Cuba kita bakar dia hidup-hidup..apa rasa dia agakny.. >.< JOM!!







akukata : Tiada kepercayaan yang memerintahkan penganutnya untuk bersikap kejam sesama hidupan..

3 comments

June 16, 2011 at 5:55 PM

OMG! jahatnya dorang ni..mesti d China ni kan atau negara2 sana Thailand, Vietnam...dll huhu

June 24, 2011 at 5:28 PM

gila....la dorang ni....isk..isk.

July 6, 2011 at 4:31 PM

SESUAILAH NEGARA MEREKA DITIMPA BALA BERKALI - KALI

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...