Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

aku takkan lupakan kejadian memalukan ni..

Tuesday, June 28, 2011 2 ,000,000 terlepas cakap
Tiap manusia di lahirkan dengan ada perasaan dan emosi. Perasaan tu " mudah pecah " kalau di sentuh sensiviti akan pecah lah ia. Aku tak penah meluahkan perasaan dalam blog. Tapi memandangkan blog tak da la sepublic Pesbuk lebih baik aku meluah di sini.

1. Memang salah aku tak jaga mulut, suka komplen sana sini.
2. Itu hak korang kalau mau lepaskan emosi ka apa ka, teriak sampai pecah telinga ka, menyetan ke, itu hak korang aku tak mau sentuh.

Tapi..

1. Memanglah salah aku bermulut pembangkang, tapi pembangkang takkan wujud kalau semuanya OK. Dah Menunjuk macam dah pro, pandai, membetulkan kesilapan orang, tapi diri sendiri tak terurus, silap, buat itu buat ini tak lagi betul-betul, bila di tegur terus terasa. BUDUH laa...Aku takkan cakap kalau kau di tempat yang betul.

2. Mau lepaskan emosi konon, tolonglah..emosi ko jer ke nak lepas? emosi aku? emosi kawan-kawan? emosi orang yang penah menjadi ketua ko? penah ko fikirkan bila ko tak dengar cakap, melawan dan tak buat keja?

Biasalah manusia tu tak da yang sempurna, dan bukan cara melepaskan emosi tu cara yang betul untuk tegur kesilapan orang lain.

Ingat,

orang lain pun ada perasaan juga,
orang lain pun ada hati juga,

dah la..malas cerita hal yang menyebalkan lebih-lebih. Bukan ada kawan yang paham pun. Nama kawan berlambak, tapi nak bawa title kawan tu...ptuihhhh... sialll...


P/S : Sorry tak da update cerita...

2 comments

June 29, 2011 at 8:54 PM

sabar ko... huhu memang realitynya kalau kita bangkang orang tak suka.. selalu aku kena macam tu... huhu...

July 3, 2011 at 1:20 PM

hehehe kita nak follow awakk..blh awak follow kita juga?? =)

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...