Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[WOW] Cara cepat untuk mendapatkan '6 Packs'

Friday, June 10, 2011 2 ,000,000 terlepas cakap
Salam sejahtera ke atas korang..

mesti ramai jantan-jantan perkasa di luar sana yang mengidamkan 6 packs di bahagian abdomen mereka, bukan? nah ini aku bawakan kepada korang satu alat yang akan membentuk 6 pack di bahagian abdomen korang. Tak pecaya cuba lah. KOMPOM dan PASTI korang akan berjaya membentuk pack-pack di bahagian abdomen korang dalam masa beberapa saat saja. OK JOM tengo apa alat tu..^^

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


akukata : Syukri Sinairi, ini khas untuk kau hahahahah

2 comments

June 10, 2011 at 10:14 AM

hahaha.aku tak dapat bayangkan kalau sahabat karib kita c syuk pakai ni alat.hahahaha.adeh.pindik2 tagap.ada ketul2.


wei,aku tukar URL la.

June 10, 2011 at 1:06 PM

paling!!! sandi jua desperate mau six pack.. haha

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...