Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

14 Tahun Tak Pernah Potong Rambut.

Thursday, December 8, 2011 1 ,000,000 terlepas cakap
Salam Pagi..

Ini ada satu kisah mengenai seseorang yang memiliki rambut panjang. Perghhh beliau tak penah potong rambut selama 14 tahun. Giler..taktaw la mcm mana beliau menjaga rambut tu, respek dengan kesabarannya. Aku tertanya-tanya, mcm mana la klu rambut tu nak cuci, mesti payah kan? JOM!!



BEIJING - Seorang wanita, Ni Linmei yang tinggal di Taiyuan, wilayah Shanxi, China memiliki rambut sepanjang 2.53 meter.










Linmei yang berusia 55 tahun menyimpan rambut itu sejak 14 tahun lalu.

Beberapa jirannya turut membantu menyikat rambutnya yang panjang itu. - Reuters

akukata : orang kata, rambut panjang ni mudah menyebabkan sakit kepala..iya ka?

Sumber : Dailymail and Kosmo




1 comment

December 8, 2011 at 1:47 PM

fewwwwhhh

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...