Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Monyet miang menjadikan model ini bintang 'hit'

Tuesday, December 6, 2011 2 ,000,000 terlepas cakap
Hallooo...

Inilah kisah yang dikisahkan dengan begitu hebat di seantero dunia. Kisahnya adalah mengenai monyet miang yang telah mengubah hidup seorang model dan juga pelajar dari yang bernama Taiwan Charmian Chen. Chen sebenarnya sedang bercuti melawat Sacred Monkey Forest di Ubud, Bali. Namun Chen tidak pernah menyangka 'rabaan' sang monyet ke atas dirinya telah menjadikan dia seorang bintang yang hit diseluruh televisyen dan internet. Aku ada try google sapa sebenarnya Charmian Chen ni, yg aku taw, dia sememangnya seorang model yg cukup seksi giler..JOM!! kita ketahui lebih lanjut cerita ni..



Mahasiswi berusia 22 tahun itu sedang libur-libur dan sedang memberi makan monyet-monyet ketika peristiwa tersebut berlaku. Dua monyet itu rupanya melihat ada biji jagung yang terjatuh jatuh mengenai bahagian atas tubuh Chen. Tak perlu aku taip kat mana yer hihihi..


Meskipun Chen berusaha keras dan bersungguh-sungguh mengusir para monyet itu, namun salah seekornya berjaya menarik bikini model itu hingga melorot. hihihi.. Chen pun jadi malu dan berusaha untuk menutupi dirinya sebaik mungkin dengan menggunakan tangannya.

Peristiwa tersebut yang telah membuatnya malu dan konyol namun dalam masa yg sama telah membuat Chen jadi bintang hit di internet. Gambar-gambar kejadian itu menjadi berita utama di Taiwan, sejumlah stasion telebesen meminta dia untuk tampil dan menceritakan tentang kejadian tersebut. gambar-gambar tersebut juga telah terseebar ke seluruh dunia, sama ada blog, forum, atau media di AS dan Eropah, menurut Daily Mail dan The Sun, Selasa (29/11/2011).

Apa pula kata Chen? tuan punya bodi yang telah menjadi mangsa monyet miang tersebut?

She said: 'I was on holiday and at first the pictures were just funny, but when I got back to Taiwan I had all these people trying to add me as friends on Facebook.

'I thought "that's a bit strange", and then one of them said they'd seen the pictures and I was really surprised, the next thing I knew I had TV stations ringing me.

'I was on vacation then in Bali so I didn't mind it, but back in Taiwan I was still studying so I didn't want to become famous just for my boobs.

'But actually it has been fun, people do come up to me and say "you're the monkey girl" and it does make me laugh.'

She added: 'I think when they took my top down it was because of the corn but the park staff warn visitors that bright bikinis worn under dresses do attract the monkeys.

'I think it's the bright colours which they think might be fruit, well I don't know about that but it was very strange at the time.'


Ok Sekarang, kita beralih pula kepada gambar-gambar yg telah menjadi hit tu..












akukata : Aduh sampai monyet pun dah kenal bikini..mana la belajar tu yer..

2 comments

December 8, 2011 at 9:36 AM

sbb tu ler aku x braper gemor monyet2 kt zoo..
tp awek tu tetap snyum..
cam xdek apa2 jer.
hehe

December 8, 2011 at 10:10 AM

@shark betol tu..yg ambik gambar tu pun steady jer..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...