Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[18SX] Pembedahan tukar 'alat kelamin' perempuan kepada lelaki.

Saturday, December 24, 2011 5 ,000,000 terlepas cakap
Salam hujung minggu..ingat lagi ka korang dgn proses transeksual dari lelaki kepada pompuan? Lupa korang boleh klik kat sini. Kali ni aku nak kongsikan pula satu proses menukar jantina dari seorang pompuan kepada seorang lelaki. So, sebelum korang hilang rasa selera nak hadam makanan korang, adalah lebih baik korang baca cerita lain. Agak menggelikan, tapi kalau korang punya rasa ingin tahu melebihi dari kebiasaan dan korang berani, boleh la scroll ke bawah. JOM!!























Ok selain tu, ini pula pembedahan versi lain. eeeeeeuuuuwwwwhhhh...



















Aku kata : Gila segila-gilanya..aku bukan rasa geli tapi aku rasa sakit jer..kenapa la sengaja nak tempah sakit. Tu tak pasti lagi kesan sampingan dia. Apa pandangan korang?

" Maaf, aku kongsikan benda ni bukan untuk saja-saja, tapi utk pengetahuan kita yang transeksual itu sangat sakit dan sangat-sangat ditegah oleh mana-mana agama "



5 comments

Anonymous
December 24, 2011 at 4:23 PM

ewwwwwwwwwww!!!!!!!!!!

Anonymous
January 14, 2012 at 10:43 PM

best giler ade batang boleh melancap tapi tak tau ar boleh kluar air mani and ade ke feel.. tengok lembik jek tak de selera

Anonymous
February 13, 2013 at 12:21 PM

kalau tak dan tobat...ko pilih ler mana2 pintu nak dihumbam....geram aku nengoknyer. tq kepada yg bg info ni..nasib ade ko noq...kalau tidak mak jemah hok a loh tak tau pun.

Anonymous
May 9, 2013 at 6:57 AM

di atas tue...pengkid yarloo or pengkid fee(i dont sure...)
di bawah...A-bob...mengerikan tapi dia sanggup demi cinta yaya(aweknya)

Anonymous
June 19, 2014 at 9:08 PM

Tak payah lh nak menanggung sakit, bukan boleh fungsi pon bende tu....

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...