Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Kejam! kanak-kanak 3 tahun dibakar oleh bapanya dengan gasolin

Thursday, December 1, 2011 0 ,000,000 terlepas cakap
Kejam cukup Kejam..

Ingat lagikan kes pelanggaran adik yue yue yang mengejutkan seluruh dunia dulu? ini pula kisah lain, tetapi tidak hairan turut berlaku di negara kita.

19 November lepas menjadi satu titik hitam buat kanak-kanak yang berumur 3 tahun ini, Niu Niu. Kejadian yang berlaku di China ini, amat mengejutkan penduduknya. Cao Xioming, telah membakar Niu Niu kerana tidak puas ati dengan isterinya yang mahu bercerai dengannya. Isterinya, berkata, Cao Xioming seorang yang panas baran, pemabuk dan taik judi dan tidak tahan dengan sikap suaminya itu, akhirnya dia telah mengambil keputusan untuk bercerai. Namun, akibat dari keputusannya itu, dia tidak menyangka bahawa ex-husband dia tu sanggup pula membakar anaknya.

Sebelum kejadian berlaku, Ibu Niu Niu berkata bahawa suaminya ada memberikan nota kecil yang berbunyi,
“I want to die, and I’m going to take the baby with me”.
GIlA...

Ayah mertua kepada bapa yang kejam ini menceritakan kejadian tersebut dengan seperti berikut.
Cao Xiaoming at the time poured two drink bottles of gasoline that he had previously prepared onto the child’s head and onto his own body. Cao Xiaoming ignored the child’s cries, pulled the child out the door, had her kneel in front of the door, and then lit a lighter.



Datuk kepada mangsa tersebut turut menceritakan bahawa Cao Xiaoming tidak mengalami sebarang kecederaan selain jaketnya yang hanya terbakar, namun apabila Cao melihat api yang membakar anaknya sangat marak, menyebabkan dia kaget dan terkejut. Lalu cuba melarikan diri. Tetapi jiran-jiran yang turut berada dan melihat kejadian itu berjaya menangkap Cao dan diserahkan kepada pihak polis.




Sementara itu, mangsa Niu Niu telah mengalami 14% pada tubuhnya telah terbakar. Namun apa yang lebih menyedihkan bahawa wajah kanak-kanak ini tidak lagi dapat digambarkan seperti sebelumnya kerana telah melecur sama sekali. Syukur, kedua belah tangannya selamat dari melecur. Selain itu, Niu Niu juga telah menyambut ulang tahun kelahirannya dihospital, malangnya dia tidak dapat merasai kelazatan kek harijadinya kerana dia hanya boleh menjamah secebis pisang dan roti.



Sudah jatuh ditimpa tangga, Ibunya terus dihimpit dengan masalah kos perubatan anaknya.
Facing continuously rising medical expenses, Xiao Juan and her child’s grandmother and grandfather are already feeling overwhelmed. “Right now we already owe the hospital treatment costs and if we don’t pay, I’m afraid the child’s medicine will be stopped tomorrow,” Xiao Juan says.




Ibu Niu Niu, amat sayu dan pilu apabila setiap kali mendengar rintihan anaknya yang menjerit dan menangis kesakitan dan kepedihan. Ibu mana yang tidak sedih beb..!




Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...