Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

LOL!!! Bot Origami di bawa berlayar

Thursday, December 29, 2011 3 ,000,000 terlepas cakap
Yo..Wasssssaaep!
Sepanjang cuti ni aku betol-betol sibuk membuang masa. Sehinggakan segala kerja portfolio tugasan yang perlu dikumpulkan aku tak sempat nak fikir disebabkan aku betol-betol sibok membuang masa dengan menonton telebesen. Oraitz ada ler rancangan kartun yg aku tengok tu kan kelakar, tajuk dia Origami Warrior. Kelakar sebab dari kertas origami yang biasa boleh bertukar menjadi monster. Aku betol-betol tak boleh hadam kelogikan kartun/anime tu. So, sedang aku meninjau-ninjau di laman sesawang ni, jumpa la gambar yang membuktikan kartun tadi tu ada juga logiknya. JOM!!

Nama manusia lelaki ni ialah Frank Bolter. Beliau adalah seorang artist (bukan selebriti). Lelaki German ini telah berjaya mencipta sejarah dengan terapung di London Thames dengan hanya menggunakan Origami yang dibuatnya. Panjang origami tu adalah 5.4 meter. Cukup sukar untuk beliau membuat Origami ni.
I spent the whole day glueing sheets together for you,’ he said. ‘Then I had to cut it into three pieces because the van wasn’t big enough to transport them to the dock. Now I shall glue them back together again.











Akukata : akhirnya aku percaya juga, kalau besi boleh terbang, kenapa kertas tidak boleh terapung..yer tak?

3 comments

December 29, 2011 at 7:09 PM

wow...jum test!

December 29, 2011 at 8:20 PM

@hiZdaoNe hahah kta try di swimming pool dpn apartmen..hahaha

September 5, 2012 at 8:47 AM

That was a bloody brilliant idea from a bloody brilliant man...

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...