Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

WOW!! David Teo kini berpangkat Mejar

Wednesday, December 28, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
WOW!! selepas 3 Orang Artis mendapat gelaran Datuk daripada Sultan Pahang, kini gelaran CEO MiG dan penerbit popular tanah air mendapat kenaikan pangkat kepada Mejar. Siapakah beliau? Hahahaha apa lagi Mr. David Teo la sapa lagi. Bukan Mr. David a.k.a Jozan, ni betol-betol punya Mr. David Teo maaaa 'Bukan Janji Tapi Pasti. JOM!! baca cerita penuh dia..


Tahniah diucapkan kpd pengarah David Teo atas pengurniaan pangkat yang membawa kepada gelaran Mejar Kehormat David Teo atas perkenan Duli Yang Maha Mulia Agong. Majlis disempurnakan oleh Panglima 12 Briged, Brigedier Jeneral Mohd Nazir Bin Mami.

Penerbit filem terkenal, David Teo semalam menerima anugerah Tauliah Kehormat Dalam Angkatan Sukarela Persekutuan yang membawa gelaran Mejar (Kehormat).

Beliau yang juga Ketua Pegawai Eksekutif Metrowealth International Group (MIG) berkata, penganugerahan itu memberikan semangat kepadanya untuk terus melibatkan diri dalam pasukan Askar Wataniah di samping mempromosikan pasukan tersebut kepada orang ramai terutama golongan belia.

"Pada dasarnya saya dijemput oleh Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi untuk mempromosikan Askar Wataniah, tetapi dengan penganugerahan ini, saya anggap sebagai bonus untuk saya terus mempromosikan Askar Wataniah kepada orang ramai di luar sana.

Kata Mejar David Teo, kenaikan pangkat nie adalah 1 penghargaan dan akan digunakan untuk terus memupuk minat masyarakat untuk menyertai askar Wataniah dan memberi simbolik bahawa penyertaan dalam askar wataniah adalah sangat seronok dan menghiburkan.








akukata : Haaaa korang bila pula nak jadi askar wataniah ni? wakakakak

Sumber dari : MiGonline

4 comments

December 28, 2011 at 9:06 AM

aku skng left muda.
bbrapa langkah lg bole jd mejar suda.
tp dlm kadet remaja skola ja la...
hahahaha

December 28, 2011 at 10:57 AM

@~NiZa Maksit~ eleh bukan ko sorang yg dpt hahaha aku pun dpt jg ler..

December 28, 2011 at 1:21 PM

@Pinung is VizarDtuan! (smbiltabikhormat) hahahaha

December 28, 2011 at 9:38 PM

@~NiZa Maksit~ TUAN..Tabek SPRING..tttooowwwwiiinnnkkk!!!

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...