Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

FAM Kena Hack Kerana Tiket RM50

Friday, October 28, 2011 0 ,000,000 terlepas cakap
Hallo selamat pagi semuanya..

Tadi pagi aku buka FB, buka terus terlihat status page harimauMalaya, sekali aku ternampak status yg berbunyi website FAM tu kena hack? Aku teruskan me'link'kan diri ke website sekali nampak...waaaaaaa merah youuuu!! wakakakaka taktaw la sapa pya keja. Terok FAM kali ni. Tapi yg buat aku gelak, bukan sekali tapi dua kali. Sekali ialah pada waktu dinihari agaknya namun telah dibaiki oleh pengendali FAM 3.45 pagi waktu FAM, tapi tidak lama lepas tu kena hack lagi. Ayoyooyoo..Mungkin klu korang pegi ke Website FAM takkan dapat tgo mcm mana keadaan website tu kena hack. Tadi aku sempat prinscreen beberapa gambar. JOM!! tengok keadaan website tu..

Ini bukti kena hack untuk kali kedua



Salah satu benda yg hackers ni letak adalah shoutbox. Sampai shoutbox tu exceded limit, tidak mampu utk menampung pengunjung yg dtg..waaa klu mcm tu lah trafik blog aku..waaaa kayo pakcik ^^.











Adeh..knplah hackers ni sampai mcm ni sekali.. Gambar rimau yg jadi kebanggaan negara ditukarkan dgn haiwan ini. Apa pandangan negara luar nanti?



Dari website HarimauMalaya pun ada memberitakan seperti dibawah ini.
HarimauMalaya
ADMIN : Betul ke member kite ni cakap ? sorila admin memang fail programming.

Mohd Saiful Bin Tamby : hackers dalamn yg wat coz nak masuk link FAM memang senang tapi nak masuk ke data khusus memang susah kecuali PIHAK DALAMAN (IT) FAM yg wat sendiri coz ada laluan akses... x semua hackers nak wat keja bodo, yg wat nie br2 nak berjinak ngan dunia hackers... bahasa programming nyer pun mudah... jadi sendri faham lah siapa yang wat... chow... (",) hammer head ...
Tak tau mana kebenarannya..

Apa pun korang timbang-timbangkanlah. Korang punya akal, korang fikirlah sendiri. Kepada penyokong dan peminat bola sepak tanah air, mari kita layan final piala Malaysia, walaupun negeri aku fail tak masuk final. Jangan timbulkan masalah masa menonton, hidupkan persaingan sihat. Naa untuk korang..Lawak dari HarimauMalaya, cara boikot paling terbaik wakakakaka



akukata : aku melaporkan dari fan page HarimauMalaya. HIDUP BOLA SEPAK MALAYSIA.

link dari berita : berita

p/s: maaf kalau ada gambar yg tertulis perkataan bukan-bukan..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...