Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Terima Kasih ^,^

Thursday, October 6, 2011 2 ,000,000 terlepas cakap
Yoyoyoyo..salam sejahtera ke atas korang..

Aku cukup happy gila vavey.

Aku tak pandai kalau nak besembang kosong tanpa isi ni..Ceh ayat tu korang jgn pecaya. Ok aku entry ni aku buat KHAS atau dalam bahasa oxfordnya SPECIAL untuk korang semua pembaca blog ezurah. Blog ni dah nak hampir setahun usianya. Kalau baby, umo dalam setahun dah pandai mengorat taw. GETE!

setakat ni blog aku dah dekat 92k page view..jew kat tepi tu. Sebagai blogger yang mahu blog nya dibaca page view adalah sesuatu yang penting hihihihihi..yer la kan berblog tu tujuan dia nak orang baca, share maklumat, cari kawan dan macam-macam lagi. Tapi aku tak nafikan ada jg kawan yang berblog sesaja ja, its ok. Tapi yang kes tak nak blog dia di baca, kunun-kunun hanya untuk dia sendiri. Lebih baek ko tulis diari dalam buku latihan petak-petak.

Apa pun aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasey kerana sudi menjadi pembaca blog ini.



aku tak nak nafikan korang lah nadi blog aku, dan semangat untuk aku terus berblog..cewahhhh..

2 comments

October 6, 2011 at 10:01 AM

gua 4 tahun main blog, 20k pageview pun tak sampai lagi.

kesian...kesiah..kesian...

October 6, 2011 at 7:11 PM

@PK rasanya blog PK lebih baik dari blog aku kikiki..seyes aku peminat no.1 blog lu..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...