Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Terjumpa K****m di Kantin Sekolah

Sunday, October 9, 2011 0 ,000,000 terlepas cakap
Hallooooo

Korang penah makan kat kantin skola tak? Aku yakin dan kompomlah 100% semua yang baca blog aku ni penah pegi skolah, paling koman pun penah lepas Skolah rendah amik UPSR. Kalau macam tu, korang penah makan kat kantin skola kan? Aku kalau pegi praktikum, pegi kantin skolah ler yang paling aku suka. Kenapa? Sebab harga makanan dia murah. Wahahahahah..memang best, tambah-tambah lagi sedap pla tu. Tapi, apa kata korang kalau terjumpa benda-benda yang bukan dari kebiasan? Macam kat dalam gambar ni, korang boleh bantu aku tak, apa benda tu? JOM!! cekik daut (Check it out)









ok dah tengok? apa tu? kikikikiki..

akukata : 'sarung getah' memang mudah didapati kini.

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...