Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

[Gambar 18sg/sx] Pembedahan pertukaran 'alat' lelaki kepada perempuan

Thursday, January 6, 2011 15 ,000,000 terlepas cakap
AMARAN JANGAN LIHAT KALAU TIDAK TAHAN. KERANA GAMBAR MEMPUNYAI UNSUR-UNSUR SEKS DAN GANAS.

Apa yang aku nak kongsikan ni tiada kaitan dengan mana-mana pihak. Aku kongsikan ini hanya untuk memperlihatkan kepada korang bagaimana siri-siri pembedahan untuk transeksual atau pertukaran gender a.k.a jantina. Lebih mudah adalah pertukaran lelaki kepada wanita. Sekiranya korang tak geli atau tak segan serta berani sikit-sikit korang boleh terus tengok selanjutnya. Tetapi sekiranya korang-korang boleh terbawa-bawa ke dalam tidur atau makan, aku nasihatkan tak payah korang tengok ok? Aku tak nak bertanggungjawab kalau ada yang pengsan nanti heheh. OK JOM tengok sapa yang berani nak tengok!!! Aku ingatkan sekali lagi, jangan tengok kalau takut dan geli.





























aku kata : apa lah maknanya 'kecantikan' kalau perlu sakit macam tu.

15 comments

January 6, 2011 at 7:32 PM

sgup lagi tu
entah RM hilang kan

January 6, 2011 at 7:34 PM

@kHuza sweeT honEy entah lah..demi mengejar cita-cita yg bukan2..sanggup bha dorang tu..

January 6, 2011 at 8:39 PM

alahai~ geli nengok! kalo kat akhirat t berkali ganda agy sakit dr tu. sakit dunia, kat akhirat kelak pun sakit. hmmm... manusia2..

January 6, 2011 at 8:41 PM

@Zara Hannan betul2..dorang tak fikir pun benda mcm tu..yg penting kepuasan..

January 6, 2011 at 10:08 PM

ngilu gla aku nengok.. ergghh!

January 6, 2011 at 11:00 PM

@FarhaNezam hahahah jgn ko lepas ne nda turun kuliah sbb terbayangkan benda ni ya..hahaha

January 7, 2011 at 9:49 PM

xda perasaan aku tgk...mb sbb bentuk yg &*%&&^^%^%^#%^ jadik comel :p~ apapun...mmg mcm palat!! bongok itu pondan! cisss!!!

January 7, 2011 at 9:59 PM

@Catherine- hahaha...gilak bha dorang tu..mcm nda sakit jak dorang buat mcm tu..

January 9, 2011 at 1:55 AM

adeh bak..nie pla ko ckp tue kn....adeh!!

January 9, 2011 at 6:28 AM

@NaughtyGals ini lah tu bet yg aku cakap tu..berani jg ko tgo ar..

January 10, 2011 at 12:11 AM

seram tengok..nak muntah ader..uwekkk

January 10, 2011 at 6:07 AM

@yuni hahaha bha ok2..ko ambil plastik dulu kalau mau muntah hehehe

January 13, 2011 at 9:04 AM

aaa... x sggup aku tgk... geli... euww!! trus scroll p bwh laju2... hahaha...

January 13, 2011 at 8:35 PM

@anne-nurain hehehe ramai yg geli mcm ko jg anne..so dorang pun scroll laju2 hehehe

March 28, 2011 at 3:17 PM

isk..isk...isk....macam2 ada..
begini rupanya pbedahan tukar jantina...

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...