Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

definisi sebenar overload

Sunday, November 28, 2010 5 ,000,000 terlepas cakap
Korang penah dengar tak dengan perkataan OVER..hahah ni kali aku nak kisahkan sebuah perkataan yang di panggil overload. Overload ni adalah sangkut paut juga dengan overdoss fuahahaha...sedara juga lah dorang tu kali..arghhh aku malas mau crita panjang lebar, sebab otak aku tengah pening, hati tengah runsing, jangan banyak bising mari kita singsing gambar-gambar yang akan lebih memahamkan korang dengan overload..fuahahahah



































5 comments

November 29, 2010 at 2:40 AM

wooaaaaa!!!mmg over yg mlapou!!hoho..

sandi nih!kesian tu binatang, smpai t'angkat!!haha

November 29, 2010 at 5:59 AM

@kreatifbuzz

ya bha..
kira mcm penderaan la bha sudah ni kan?? hahahah

November 29, 2010 at 6:27 AM

hahaha sememang sandi ni KB..hehehe
jgn ko buat pula..nda buli tu...

November 29, 2010 at 7:44 AM

uiinaa sandi lebih muatan

November 29, 2010 at 7:47 AM

@Mama JnJ

jgn buat mcm ni dah lah yer mama..
hahah kang tak pasal2 ada gambar mama bawa lori pasir aku tampal kat blog ni heheh..GURAU jer..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...