Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Sebuah kisah lelaki lakukan seks dengan kerusi

Saturday, November 27, 2010 6 ,000,000 terlepas cakap


Empat anggota penyelamat Hongkong harus menghabiskan 4 jam di sebuah taman untuk membebaskan kemaluan seorang lelaki yang tersangkut di salah satu lubang kerusi di taman Lantian, Hongkong.

Dari pengakuan lelaki malang tersebut, beliau tersangkut di situ kerana sedang melakukan onani (faham-faham je la macamana dia buat). Beliau memasukkan kemaluannya ke dalam salah satu lubang tersebut, dan tanpa disangka kemaluannya mengembang (faham-faham dah la..) dan tersangkut di situ. Malangnya ia tidak boleh dicabut dan memaksa lelaki berusia 41 tahun itu menghubungi pihak polis meminta bantuan.

di kisahkan oleh : malaysiasensasi

p/s : aku harap kerusi tu tak mengandung lepas ni hahahahaha

6 comments

November 27, 2010 at 1:33 AM

oh my..
euw..
ishk..

dahsyat..

November 27, 2010 at 6:19 AM

@Fatin Baharum

apa tu fatin??
hahahah klakar la..

November 27, 2010 at 2:36 PM

astaga...XD lucunya dia 2.....sian..ptut d'putung 2 lau nda dpt kluar jg...hahahahahaha..

November 28, 2010 at 10:29 AM

@Ayie Mcvalyth
hahaha..jgn ko kejam bha sampai mau dipotong2..hahah

December 19, 2010 at 10:45 PM

keabisan sdh urg....haiyo...nda ya antam ja urg jalan2 tu or binatang kah ahahahahahahaha buduh!!!!

March 17, 2011 at 11:09 AM

hihi..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...