Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Game : Mari buat ayat berdasarkan tarikh dan bulan kelahiran

Saturday, November 27, 2010 6 ,000,000 terlepas cakap
Salam semua pembaca.
Memandangkan aku dapat merasakan blog aku ni tak da seri mukanya, aku nak buat satu game lah. Game ini adalah ramalan berdasarkan bulan kelahiran dan juga tarikh lahir. Biasalah kan biasanya kalau ramalan-ramalan ni bukan main baik lagi. (Saja jak tu mau bagi laku kunun) tetapi game aku ni, takder yang baik-baik. Nasib badan lah kalau dapat yang teruk. Tetapi ini hanyalah game semata-mata. Aku tak da niat lain kalau terdapat kelemahan. Dan aku juga mohon maaf kalau game ini akan menyinggung perasaan orang lain. huhuhu..apa pun JOM main dulu, lepas korang da dapat ayat korang, sila lah kongsi ayat tersebut di ruangan komen aku kat bawah nun. OK? mari main..

game permainan bahasa

p/s : aku punya ayat 'i need madonna because that wat i am..hahaha selamat..

6 comments

November 27, 2010 at 10:38 PM

kenapakah ayat aku lucah betul?

"i fucked a horse because my friend told me to do it"

hahah buduh!

November 27, 2010 at 11:12 PM

siuknyaaa~ sy maw try~

"I need a travesty because I'm sexy"

hahaha punyalahhh~ travesty lg tu~ yg sexy tu sy suka hahahahaXD

November 29, 2010 at 2:00 PM

i hate an old man because i am sexy.


hahahahahahaha ngek!

December 8, 2010 at 11:28 AM

"I pissed on Madonna becoz that's what my friend told me to do it" HAHAHA

January 2, 2011 at 9:08 PM

hahaha ngam la tu hahahah

February 28, 2011 at 7:22 AM

i got married with santa claus becoz tht what i'm. hahahah... LOL.

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...