Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Gaya baru menunggang motor

Friday, November 19, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
Assalamualaikum semua..
Hari ini aku nak kongsi cara-cara menunggang motorsikal yang betul dan teratur. Biasalah aku pun ada juga motor walaupun pernah eksiden, tapi masih ok lah. Arghhhhh tanpa membuang masa aku pun nak kongsi lah pada korang petua-petua nak tonggang motor ni dengan cara yang betul, adil dan saksama..cewaaaahhh..mari kita belajar sama2 yer..JOM!!!!























p/s: aku pinjam gambar ni semua di sini

2 comments

November 20, 2010 at 2:42 AM

haha..mantap la..x lama lg nampak la c ebaq bawak moto mcm ni..haha~~

November 20, 2010 at 7:02 AM

heheheh...ipin...
ko jaga wan..dia bawa motor mcm yg ke 4..
hahahah

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...