Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Wajah Baru, Semangat Baru

Wednesday, November 10, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
Sedang aku boring dgn PKE3103, aku pegi lah berjalan-jalan ke bilik kawan..
lalu aku pun ternampaklah kawan aku sorang ni tgh mengeditkan blog beliau..
aku terfikir, aku ni bila nak tukar layout..heheh aku pun dgn hati yg penuh dengan semangat menghilangkan keboringan di dada, terus saja memasang berukband then connect ke internet, sign in ke blog terus ke page element..tup..tup..dah bertukar..ini lah wajah blog aku..sebarang masalah dan komen harap lah di berikan..biasalah aku ni pun bukannya pro sgt dgn benda ni sekadar suka suki saka saja..

p/s :- sila berikan komen anda yer..aku sedia untuk tauhu walaupun pedas..

2 comments

November 12, 2010 at 3:09 AM

salam..
okey ape blog ko..

November 12, 2010 at 11:43 AM

heheheh...
thanx tieha..
komen ko membina aku..ahahah

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...