Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

USB pendrive..Siapa yang nak??

Saturday, November 20, 2010 2 ,000,000 terlepas cakap
Salam semua...
Hari ini aku nak kongsi gambar-gambar pendrive pula. Semua gambar ni aku nampak best, tak tahu la korang. Pendrive pada masa sekarang ini adalah satu kemestian terutama kepada mereka yang bergelar remaja, golongan pekerja pejabat etc. aku pun ada juga pendrive satu aku beli dan satu lagi adik aku jumpa (8gb lagi tu) Untung kan?? hehehe so mari kita cuci mata JOM!!



Pendrive yg berguna untuk membuka penutup botol..


yang ini khas untuk mereka yang minat sukan rugbi


bagi yang gila fan dekat edison..USB mentol ni memang sesuai untuk korang


wah!! best nya jimat lah beli pemetik api lepas ni..hahah


tiny pendrive..comel kan??


Kalau lapar boleh makan USB ni..boleh kenyang ker??


Yang ni best sikit..boleh bawa kemana-mana jer..


wah.. Ranggi kan??


yang ni aku panggil Kabus penutup hahahaha..


ALIEN VS PREDATOR USB..

p/s: ada banyak lagi tu koleksi pendrive yang cumil-cumil, kiut-miut, best-best..yang aku terjumpa jer..

2 comments

December 15, 2010 at 7:54 PM

agak2 ade x org nk belanje bende ni semue

December 15, 2010 at 10:05 PM

@miss aslina
ada kot agaknya hehehe..

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...