Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Anak-anak sedara Batman

Thursday, March 17, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Petang Allz..penah nampak kelawar tak? Kelawar beranak ker betelur? Hahahah naa kalau tak taw diam-diam...Ok aku tak nak bagi korang tengok kelawar bersalin, tapi aku nak bagi tengok anak-anak kelawar ni masa baby. Hahah bagi aku comel la, besa la masi cibi lagi kan..kang kalau dah besar, ahahah aku pun tak berani nak dekat..seram der..JOM!! tengok sepupu batman ni, JOM!!













Aku kata : ada tak yg nak jadikan anak-anak kelawar ni jadi pet?

4 comments

March 17, 2011 at 3:17 PM

alalaaaa...mcm babi kiut plak~huhuh..ni bukan kazen batman ni, ni adekbradek dia ni~napa dia putih?

sb ari tu adik ku pnh jmp baby klawar tp itam plak wrnanya~x kiut cmni~

March 17, 2011 at 3:27 PM

@Finie Ramos ntah lah..mungkin ini kelawar jenis yg keluar waktu siang kut..tak pun kelawar kat kutub hahahah

March 17, 2011 at 4:21 PM

ni kelawar albino ni.....
kaler putih,..ke bile besar jadi itam...?

March 17, 2011 at 5:49 PM

adehh..kbetulan td pagi ak tringat pasal klawar yg tnggl dlm daun pisang ni..masa ak budak2 dulu slalu p cari 2..siok p kacau klawar tdur..kehkehkeh..skali trbang 2 klawar blarian smua..takut..wuwuwu
tp yg slalu kmi jumpa yg sdh bsar...wrna itam xda plak jmpa wrna putih masih baby ni..cumil pulak!!
^_^

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...