Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Bizi..bizi..bizi..Zzzzzzz

Friday, March 4, 2011 2 ,000,000 terlepas cakap
BZ..BZ..BZ..
Itu saja yang mampu aku katakan buat masa ni. Esaimen ada segunung lagi belum disentuh, dateline pula tinggal sejengkal jer lagi. Belum kira lagi dengan aktiviti yang kelas aku anjurkan. FUH penat gila. Kalau Barack Obama tengok aku bizi macam ni, dia pun surrender taw tak, sebab aku laaaagi bizi dari dia.

Post aku kali simple mimple jew. Aku tak dapat dah Update sejuta kali dalam sehari, namun kalau aku ada kesempatan aku akan update juga ni blog. Kebizian membataskan anggota badan ku terutama jari jemari manis ni menaip dan mencari cerita-cerita untuk korang. Jangan marah aku erk.

Sukan devisi dan sukan tara dah selesai. Lepas ni aku tak taw aku kena panggil untuk latihan mewakili institut atau pun tidak. Tapi besar hajat di hati untuk TIDAK maw dipanggil sebab aku dah malas ikut sukan-sukan ni berprestasi tinggi. Tapi kalau sukan untuk semua aku nak lah. "encik, tolong gugurkan aku dari senarai yang pegi training tu semula," kata ku kepada di dalam hati hahahah.

Berbalik kepada esaimen tadi, FUH memang aku dah naik gila. Esaimen yang patutnya disiapkan dalam masa sebulan aku terpaksa siapkan dalam masa DUA HARI sahaja. Gila vavi betul. Apa tak nya, esaimen tu aku tak sentuh pun dalam sebulan ni. Kira masih virgin la lagi esaimen ni. Yang lagi terok, soalan pun aku tak tengok lagi hahaha. Mana entah kertas soalan tu aku letak, lupa la. Tapi dalam masa dua hari ni terpaksa lah aku gunakan ilmu kedukunan tahap infiniti firasat Kak limah Balik Kampung.

Kalau dah begitu, korang janganlah terus tak maw ikuti kisah-kisah yang ada di sini. Aku janji lepas dah azab ni semua, aku akan update million-million kali sehari hahah biar putih mata korang membaca. OK aku kena pegi mandi sekarang ni, sebab hari ni kuliah, kalau tadi cuti, haram aku nak mandi pagi-pagi buta hahaha


2 comments

March 4, 2011 at 7:53 AM

sama juga disini.. sibuk melampau.. x sabar mau cuti... huhu

March 5, 2011 at 3:09 PM

sma dgn aku . gila bz mau mateyyy . ade exam lg ni . aiyaaa ==''

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...