Segera update kepada anda

Giler!! seramai sedang membongkar cerita-cerita mengarut yang ada blog ni.

Duckface

Monday, March 14, 2011 4 ,000,000 terlepas cakap
Tadi masa aku jenjalan kan. aku jumpalah satu website ni kan. Lepas tu, kan. Aku pun buka lah, kan. Aku buka terus aku terkejut..Kenapa? kan. Baca statement ni dulu, kan..
you know that face you make when you're about to take that perfect picture of yourself for the internet?

you know, the pose where you push your mouth out in that sort of pout / kiss face to make it look like you've got big pouty lips, a super-defined jawline, and model-quality cheekbones?
it's called "duckface"
STOP DOING IT.
IT ISN'T SEXY.
YOU LOOK STUPID.
REALLY, REALLY STUPID.
OK..aku taw ada ramai cewek-cewek sama pria-pria diluar sana tu kan, yg mesti ban blog aku sebab post benda ni, kan. Maafkan aku cik adik cik abang semua, bukan aku benci korang buat macam tu, kan. aku tak kesah pun, tapi kat luar sana ada ramai yg tak suka sampai buat website lagi tu, kan. tak pecaya pegi sini..wajah itekJOM tengo contoh-contoh apa itu wajah itik




















Duta Duckface



aku kata : mohon mahap kalau ada yg terasa..jgn marah aku ar..aku kongsikan jak tu website, klu maw marah-marah kamu ngangkung di sana..aku dah bagi jg tu link..tapi bagi aku la kan, kan, kan.., gurlz yg buat muka ni mmg comel, tapi kalau guyz yang buat memang aku maki...dalam hati hahahaha

4 comments

March 14, 2011 at 10:37 PM

hahahaha . siottt . comel apa wt mlut gtu . kahkah :P

March 14, 2011 at 10:39 PM

@Nana Liyana hahaha jgn marah aku bha..pegi website tu, marah tu orang..aku huhuhuh

March 15, 2011 at 7:40 PM

ada yang ngam lau buat mlut gitu..
tp yg pic2 d atas ni xda yang ngam..
bidak semuanya.. hehehe..

March 16, 2011 at 7:39 PM

@Anne Nurain kalau ngam ok lah..tp klu nda ngam? hahah tu yg masalah tu hehehe

Post a Comment

Korang rasa ada sesuatu yang nak di katakan? jangan simpan, kongsikan bersama...